Оголошення


Оголошення про проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території

Руднянської сільської ради

 

Згідно розпорядження сільського голови «Про оголошення проведення конкурсу з визначення виконавця послуг з вивезення твердих побутових відходів на території Руднянськоїї сільської ради» за №41 від 01.11.2017 року оголошується проведення конкурсу.

1)Руднянська сільська рада Броварського району Київської області

2)Надання послуг для фізичних та юридичних осіб, які знаходяться на території Руднянської сільської ради з вивезення твердих побутових відходів згідно графіка.

3)Село Рудня, вул. Шкільна, 22, Броварський район, Київська обл., в приміщенні сільської ради 02 грудня  2017 року о 10-00 годині.

4)Кінцевий строк подачі документів: 01грудня 2017 року, особисто або поштою у робочі дні з 08:00 до 17:00 год.

5) Уповноважених здійснювати зв’язок з учасниками конкурсу:

04594 22-289 – спеціаліст по вирішенню земельних питань Герус Л.В.,

6)Кваліфікаційні вимоги:Наявність в учасника достатньої кількості спеціально обладнаних транспортних засобів, вартість надання послуг з вивезення побутових відходів, досвід роботи з надання послуг з вивезення побутових відходів відповідно до вимог стандартів, нормативів, норм та правил, способи поводження з побутовими відходами, яким надається перевага, у порядку спадання: повторне використання; використання як вторинної сировини; отримання електричної чи теплової енергії; захоронення побутових відходів.

6)Характеристика території:

Загальна площа 3,77 км², загальна кількість житлових та нежитлових будівель 780, кількість вулиць 13 , протяжність доріг 17.3 км., кількість мешканців 2251. Характеристика під’їзних шляхів: асфальтобетон, грунтові. Орієнтована відстань до сміттєзвалища 35 км., місцезнаходження сміттєзвалища с. Рожівка, Броварського р-н, Київської обл. Конкурсна пропозиція подається особисто або поштою, Рудняська сільська рада, за адресою: 07430, Київська обл., Броварський  р-н, с. Рудня вул. Шкільна, 22

 




ОГОЛОШЕННЯ 

про введення в дію з 01.01.2017 року нормативної грошової оцінки земель села Рудня

 

     Руднянська сільська рада повідомляє, що 31 травня 2016 року було прийнято рішення 7 сесії VІІ скликання за №85 «Про надання дозволу на виготовлення технічної документації щодо проведення нормативної грошової оцінки земель села Рудня», а 16 серпня 2016 рокубуло прийнято рішення 8 сесії VІІ скликання за № 93 «Про затвердження та введення в дію на території Руднянської сільської ради з 01.01.2017 року нормативної грошової оцінки земель села Рудня Броварського району Київської області».

ОГОЛОШЕННЯ

ШАНОВНІ ЖИТЕЛІ СЕЛА РУДНЯ

 

18 березня 2017 року о 12 годині в приміщенні актового

залу Руднянської середньої школи І-ІІІ ступенів по вул. Шкільна, 15 відбудуться громадські обговорення проектів документів  з питання об’єднання сіл: Рудня, Шевченкове, Бобрик, Гайове, Жердова, Тарасівка, Михайлівка, Захарівка, Підлісся, Покровське, Вільне, Красилівка, смт. Велика Димерка у Великодимерську об’єднану територіальну громаду та плану заходів щодо об’єднання.

Запрошуємо всіх небайдужих жителів села Рудня.

Сільський голова                           О.П.Карчевський



Запис без заголовка

опубліковано 15 груд. 2015 р., 03:01 Надія Макаренко

Пропозиції по перейменуванню вулиць села Рудня

 

До уваги жителів села Рудня!

Для врахування думки громадськості оприлюднюються пропозиції по перейменуванню вулиць та провулку с.Рудня, які підпадають під дію Закону України від 09.04.2015  №317-VІІІ «Про засудження комуністичного та націонал-соціалістичного (нацистського) тоталітарних режимів в Україні та заборону пропаганди їхньої символіки».

 

Назва населеного пункту

Назва об'єкту, що перейменовується

Назва, на яку перейменовується об'єкт

Дата проведення сесії сільської ради щодо виконання Закону

село Рудня

вулиця Леніна

вулиця Бобрицька

16.12.2015

 

вулиця Чапаєва

вулиця Центральна

16.12.2015

 

вулиця Щорса

вулиця Климасівська

16.12.2015

 

вулиця Кірова

вулиця Левадна

16.12.2015

 

вулиця Пролетарська

вулиця Стадіонна

16.12.2015

 

вулиця Калініна

вулиця Агеївська

16.12.2015

 

провулок Кірова

провулок Левадний

16.12.2015

 

Усі зауваження щодо пропозицій просимо надсилати на електронну адресу Rudnya-sr@ukr.net або надавати до сільської ради (вул.Чапаєва,22). Телефон для довідок 22-2-19

Запис без заголовка

опубліковано 17 вер. 2015 р., 06:25 Надія Макаренко

О Г О Л О Ш Е Н Н Я

 

      Відповідно до рішення 41 сесії УІ скликання за №466 від 05.07.2015 року проводиться громадське обговорення щодо можливого добровільного об'єднання територіальних громад, а саме – надійшло звернення селищного голови смт Велика Димерка Бочкарьова А.Б. щодо ініціювання добровільного об'єднання територіальних громад сіл Дімітрово, Скибин, Перемога, селища Калинівка Калинівської селищної ради, сіл Залісся, Богданівка Богданівської сільської ради, села Рудня Руднянської сільської ради, села Шевченкове Шевченківської сільської ради, сіл Бобрик, Фрунзівка Бобрицької сільської ради, сіл Вільне, Жердова, Захарівка, Куйбишеве, Мала Тарасівка, Михайлівка, Підлісся Жердівської сільської ради, села Рожівка Рожівської сільської ради, села Семиполки Семиполківської сільської ради, селища Велика Димерка Великодимерської селищної ради в Великодимерську територіальну громаду з центром у селищі Велика Димерка.

   Пропозиції щодо обговорення надсилати до Руднянської сільської ради або на офіційний сайт Rudnya-sr@ukr.net.

Запис без заголовка

опубліковано 3 вер. 2015 р., 23:53 Надія Макаренко

Умови призначення і виплати компенсації

фізичним особам, які надають соціальні послуги

На виконання Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку призначення і виплати компенсації фізичним особам, які надають соціальні послуги» № 558 від 29.04.2004 року (із змінами та доповненнями) управління соціального захисту населення призначає та виплачує компенсацію фізичним особам, які надають соціальні послуги, як працездатного віку так і пенсійного.

Компенсація працездатним особам призначається виходячи з прожиткового мінімуму для працездатних осіб, особам пенсійного віку – виходячи з прожиткового мінімуму для осіб які втратили працездатність:

15% - фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам І групи;

10% - фізичним особам,які надають соціальні послуги громадянам похилого віку (старше 80 років) та інвалідам ІІ групи та дітям-інвалідам;

7% - фізичним особам, які надають соціальні послуги інвалідам ІІІ групи та хворим, які нездатні до самообслуговування і потребують постійного стороннього догляду.

Для оформлення компенсації фізичною особою, яка надає соціальні послуги, необхідно подати наступний пакет документів:

-         заява;

-         паспорт, індетифікаційний код;

-         висновок лікарсько-консультаційної комісії про те, що стан її здоров’я, дозволяє постійно надавати соціальні послуги;

-         копія трудової книжки;

-         довідка з центру зайнятості про те, що не перебуває на обліку.

Особа, що потребує надання соціальних послуг повинна надати пакет документів:

-         заяву про необхідність надання соціальних послуг;

-         паспорт, індетифікаційний код;

-         копію довідки до акту огляду МСЕК (форма № 157-1) (для інвалідів І, ІІ, ІІІ групи);

-         висновок лікарсько-консультаційної комісії про необхідність постійного стороннього догляду та нездатність особи самообслуговування.

За оформленням компенсації необхідно звертатися до управління соціального захисту населення Броварської райдержадміністрації за адресою: м. Бровари,             вул.. Гагаріна 8-А, тел..: 5-45-47, 7-20-62.

Щодо енергоефективних заходів

опубліковано 5 черв. 2015 р., 01:35 Надія Макаренко

Броварська районна державна адміністрація

КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

07400, м.Бровари, вул.Гагаріна, 15           тел./ф.(04594)5-40-88, 579-90-74                   

02.06.2015 № 790/01-15

На № _____ від _______

 

 

Щодо енергоефективних заходів

 

Райдержадміністрація інформує, що 8 квітня 2015 року Кабінетом Міністрів України була прийнята постанова №231 «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 1 березня 2010 р. № 24.1 і від 17 жовтня 2011 р. № 1056», яка спрямована на стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів та встановлення (заміни) котлів, окрім газових.

Прийняття даного документу дозволить запровадити в Україні на національному рівні прозорий механізм стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів відповідно до кращих європейських практик.

Наразі, визначено перелік енергоефективного обладнання та матеріалів, які можна придбати в кредит та отримати компенсацію (30% - для індивідуальних будинків, квартир; 40% - для ОСББ, ЖБК), зокрема для: утеплення фасадів, горищ та фундаментів; модернізації системи освітлення; встановлення енергозберігаючих вікон; встановлення засобів обліку теплової енергії та води; облаштування індивідуальних теплових пунктів; встановлення теплових насосів; встановлення сонячних колекторів; заміни радіаторів опалення тощо, який буде оприлюднено найближчим часом.

На реалізацію механізму стимулювання населення, ОСББ та ЖБК до впровадження енергоефективних заходів у 2015 році планується спрямувати 344 млн. грн. У разі необхідності, в поточному році може бути додатково спрямовано ще 147 млн. грн.

На отримання компенсації можуть розраховувати як фізичні особи - мешканці приватних будинків та квартир, так і організовані об’єднання співвласників багатоквартирних будинків (ОСББ) та житлово-будівільних кооперативів (ЖБК).

Реалізовувати ці ініціативи Державне агенство з енергоефективності та енергозбереження України планує у співпраці з провідними державними банками: ПАТ АБ «Укргазбанк», «Державний експортно-імпортний банк України» та ПАТ «Державний Ощадбанк України».

Механізм для ОСББ та ЖБК працюватиме за принципом нині діючого механізму компенсації 20% суми кредиту на придбання «негазового» котла.

Запропонований механізм дозволить підвищити ефективність використання бюджетних коштів, оптимально розподілити ризики та контроль за цільовим використанням коштів між державою та банками - учасниками програми, мінімізувати втручання держави в оцінку інвестиційних проектів, їх відбір та верифікацію, що нівелюватиме корупційні ризики.

З метою проведення роз’яснювальної роботи в частині економічних, технічних та правових засад участі населення в програмі отримання державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів 27 квітня 2015 року Держенергоефективністю було створено Call-центр.

Call-центр з проведення роз’яснювальної роботи в частині економічних, технічних та правових засад участі населення, ОСББ, ЖБК в програмі отримання державної підтримки на впровадження енергоефективних заходів працює з 09:00 до 17:30 (крім вихідних та святкових днів), тел.: 044 292-32-57, e-mail: energoefect@saee.gov.ua .

Враховуючи актуальність даного питання, просимо довести вищезазначену інформацію до населення, підприємств, установ та організацій, а також дану інформацію розмістити на офіційному сайті.

 

 

Перший заступник голови

адміністрації                                                                                  В. М. Кукшин

Запис без заголовка

опубліковано 6 трав. 2015 р., 00:38 Надія Макаренко

 

У рамках реалізації проекту «Соціальна інтеграція та примирення внутрішньо переміщених сімей та дітей у Київській області», що запроваджується службою у справах дітей та сім’ї Київської обласної державної адміністрації у співпраці з МБО «Партнерство «кожній дитині» та фінансується Європейським Союзом, розпочато набір кандидатів у патронатні вихователі з числа жителів Броварського району, для дітей, які мають ризик залишитися без батьківського піклування та потребують тимчасової підтримки в сімейних умовах.

З метою забезпечення першочергового права дитини жити та виховуватися у сприятливому сімейному середовищі передбачено створення патронатних сімей.

Сімейний патронат – це професійна комплексна послуга, що передбачає: тимчасовий догляд і виховання дитини, яка опинилася в складних життєвих обставинах або залишилася без батьківського піклування, потребує захисту у сім’ї патронатних вихователів та одночасне надання фахівцями соціальної сфери інтенсивних підтримуючих послуг сім’ї дитини для відновлення її здорового функціонування.

Термін перебування дитини у патронатній сім’ї залежить від потреб дитини та обставин, що спричинили влаштування дитини, але орієнтовно становить від 1 до 6 місяців.

Вимоги до кандидатів у патронатні вихователі:

ü Громадяни України віком від 35 до 60 років (для жінки) і від 35 до 65 років (для чоловіка), які перебувають у зареєстрованому шлюбі та проживають на спільній житловій площі,

ü Мають позитивний досвід виховання дітей,

ü Мають житло (власне, орендоване),

ü Не мають судимості,

ü Стан здоров’я яких дозволяє забезпечувати догляд та виховання дітей,

ü Одна (один) з яких виконання обов’язків патронатного вихователя не поєднує з іншою трудовою діяльністю,

ü Пройшли навчання за спеціальною програмою підготовки

Основними завданнями патронатних вихователів є:

·        Забезпечення догляду, виховання, збереження життя та здоров’я дитини в період її перебування в патронатній сім’ї,

·        Соціально-педагогічна підтримка та сприяння медичній, психологічній і соціальній реабілітації дитини,

·        Створення умов для підтримки контактів дитини з її біологічними батьками, родичами, окрім випадків, коли це може завдати шкоди життю і здоров’ю дитини

·        Підготовка дитини до повернення в біологічну сім’ю чи влаштування в іншу форму сімейного виховання.

Патронатні вихователі отримують заробітну плату, винагороду за надання послуг та кошти на утримання дітей, відповідно до їх віку та кількості.

За додатковою інформацією звертайтеся до служби у справах дітей та сім’ї Броварської районної державної адміністрації (м. Бровари,                   вул. Шевченка, 21, каб. 4) або за тел. 4-11-74.

1-5 of 5